lørdag 10. oktober 2009

Go' morgen go' morgen....


For nokre dagar sidan fann me ut at me ikkje kunne ha hestane lenger.  Så i dag kommer dei første som kansje vil kjøpa både Frida og Bella. Eg og søstera mi håpar han kjøper begge, for då veit me kor dei er og bur... For dei bur ikkje så langt i fra oss. Me trenge bare og kjøra i sirka 2 tima... Håper det blir ein lucky dag i dag då... 

PS: I går hadde eg ikkje innlegg for eg var og tok hul i øyret og, eg måtte rydda rommet mitt så den tida eg var på data snakka eg med folk på msn og på facebook.

2 kommentarer:

  1. Det er uendeleg trist å skulla selga hestane, men når ingen rir dei så måtte me jo innsjå at det var betre for hestane å få ein annan plass å bu.

    SvarSlett
  2. ska dåke sella frida og bella :(
    frå susanne :)

    SvarSlett